Εύχομαι να ήσουν εδώ

Εύχομαι να ήσουν εδώ


Γιατί ευχόμαστε κάτι παρελθοντικό?

Η ευχή από τη φύση της έχει μελλοντικό πρόσημο. Ότι έγινε, έγινε. Το θέλγητρο σου κοιτάει πάντα στο μέλλον.

Τότε γιατί εύχομαι να ήσουν εδώ?


Εύχομαι μια μέρα να είσαι εδώ.


Οχί.. Δεν είναι το ίδιο. Δε θέλω εσένα στο μέλλον μου. Σε θέλω στο παρόν μου. Εδώ. Τώρα. Αυτή τη στιγμή που πληκτρολογώ. Εύχομαι να ήσουν ξαπλωμένη δίπλα μου.


Να ήσουν... Γιατί να ήσουν? Το είσαι δεν είναι αυτό, που θέλω να ταιριάζει στο παρόν μου? Δεν είσαι όμως. Παρόλο που η ευχή μπορεί να είναι ότι θέλει να είναι, ξέρει ότι είναι ευχή.

Ξέρει ότι δεν είσαι.


Οπότε εύχομαι να ήσουν. Γιατί κάποτε το παρελθόν μου ήταν το παρόν μου. Και τότε ήσουν ξαπλωμένη δίπλα μου.


Θέλω κάτι τώρα. Και χρησιμοποιώ το εύχομαι, και το ήσουν.


Θέλω κάτι για το παρόν μου. Και χρησιμοποιώ το μέλλον και το παρελθόν.


Γιατί θέλω να είσαι εδώ τώρα. Και δεν είσαι.



Εύχομαι ότι είσαι εδώ. Κι ας μην είσαι...

Comments

Popular posts from this blog

Βραδινό

Οπότε?