Μίας ψυχής αγάπη

Είμαι μία ακόμη ψυχή

Μετά από εκατομμύρια εκατομμυρίων ψυχές

Που ερωτεύτηκε


Τι σημασία έχω?

Τι σημασία έχει ο έρωτας μου?

Η αγάπη μου για σένα.


Είσαι και εσύ μία ψυχή

Μετά από εκατομμύρια εκατομμυρίων ψυχές

Που ερωτεύτηκε


Φαντάζει ασύλληπτο αυτό που νιώθω

Μα είμαι τόσο μικρός

Και εσύ είσαι τόσο μικρή


Πώς γίνεται να υπάρχει κάτι τόσο δυνατό

Μεταξύ δύο ασήμαντων μικρών υπάρξεων

Που ακριβώς χωράει?


Ή μήπως είναι ασήμαντο

Οπως εγώ

Όπως εσύ 


Δεν είναι κι ας είναι

Δεν είμαι κι ας είμαι 

Δεν είσαι κι ας είσαι 


Γιατί οι εκατομμύρια εκατομμυρίων ψυχές 

Απαρτίζονται από μία μία ασημαντότητες 


Και αυτό που νιώθω για σένα 

Δεν φαντάζει σαν ενός 

Αλλά σαν όλη η αγάπη που υπήρχε ποτέ 


Πριν καν σε γνωρίσω

Τώρα που σε μαθαίνω 

Αφού χαθούμε όλοι 


Comments

Popular posts from this blog

Βραδινό

Εύχομαι να ήσουν εδώ

Οπότε?